~ SwEeT StRaWbErRy StOrY ~: HOORAY BALIK KAMPUNG!!

Friday, December 10, 2010

HOORAY BALIK KAMPUNG!!

Posted by AtIn HaRtInEe at 1:08:00 AM
alahai...daripada siang tadi mngantuk tapi bile fikirkan xde beg balik kampung untuk balik cuti sem ni, jadi xboleh tidur pulak..mane x nye,barang kalau sikit xpe..ni menimbun...aku dah kemas sikit tapi ade lagi yg belum kemas....

haaa...dalam locker ni semua xtau la nak masukkan dalam ape...
eh...kemas jugak locker aku...haha..memang betul pun..sebab aku tengok locker org lain Astaghfirullahalazim..die punye bersepah...sampai xjumpe baju... (haha mengumpat pulak....) tapi sebagai perempuan, kite kenela jage kebersihan, betul x...jgn jadi selekeh...
contohnya ade la sorang minah ni, muke memang cun...make up bukan main tebal...tapi die pun mmg cantik la...sekali tengok locker die, terus cantik die dah hilang lpastu rase die tu macam busuk je... (ceh..teruk gile penghinaan) ...hahaha...
owh daripada berceloteh kat sini lebih baik aku kemas2 baju skarang...boleh la aku tidur memandangan sudah beberapa hari aku x tidur akibat bahana final exam...

0 comments on "HOORAY BALIK KAMPUNG!!"

Post a Comment

 

~ SwEeT StRaWbErRy StOrY ~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal