~ SwEeT StRaWbErRy StOrY ~: good morning

Friday, December 10, 2010

good morning

Posted by AtIn HaRtInEe at 12:08:00 PM
slamat pagi semua....eh pagi ke ni...ahh xkisahlah...memandangkan aku baru bangun, so aku bantai selamat pagi....skarang ni semua orang sibuk mengemas..nak balik kampung la katekan...mule la ade yg batu + bersin2 terhidu habuk...slame ni nampak mcm sihat je...hah sekali kemas, keluar semua lipas...hua3...

oo sebenarnya aku bangun2 tido je terus terbayangkan pisang goreng emak...slryupp!!aishh xsabar nak balik rumah rasenye..kalau aku balik je mesti ayah sibuk ambik pisang kat pokok...haha best gile kan...
aku ni memang dpd kecik pencinta buah-buahan...
mase mak aku mgandungkan aku pun mak aku mengidam buah-buahan...
lpas tu kan, time kecik2 dulu aku xske makan nasi...yg aku makan cume bende yang namenye buah je....hoho...ntah pape je kan?
tapi ade 1buah je ayg aku xske...
BELIMBING!!!!!
owhh mann...tak tau la knape aku xske buah tu...memang buah tu paling banyak khasiat....tapi...xtau la nak kate ape....jap..cube aku riki2 skjap...

(10 minutes later...)
Belimbing Merawat Kencing Manis
  • Belimbing salah satu jenis buahan tropika popular yang enak. Ia boleh dimakan segar ataupun dijadikan jeruk dan dibuat jus.
  • Belimbing ini bagaimanapun ada yang masam, tetapi kedua-duanya dipanggil belimbing besi. Nama sainsnya ialah Averhoa crambola dan sekeluarga dengan oxalidaceae.
  • Belimbing juga mempunyai khasiat perubatan. Pengidap kencing manis dapat menurunkan paras gula dalam darah dan sesuai juga dimakan oleh mereka yang mengidap penyakit tekanan darah tinggi, gingivitis atau radang gusi.
haa...ni jela maklumat yg aku dapat...rugi aku xsuke buah ni...

0 comments on "good morning"

Post a Comment

 

~ SwEeT StRaWbErRy StOrY ~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal